Wednesday 14 December 2011

happy with them

                                                                  with AFF :)
                                                              with eera :')
okay ni 24/11/2011 . nak jumpa dorang punya pasal aku sanggup keluar. ni kat pavi je. tak mampu weh jejauh #haha pagi tu dalam pukul 10 lebih sampai situ. okay then tunggu farah, AFF dengan diyanah. lepastu kitorang jalanjalan kejap. 10.39 centu pegi beli tiket wayang. tengok breakingdawn *wayang dahla pukul 11. hadoii tapi takpe kami sempat masuk :) okay tahu tak kami duduk sit mana? yea sit paling depan tuh. sebab aku yang suruh *hee soryy korang. aku nak cepat. tak marah kan? okay good (Y) tengah tengah tengok tu mesti lah ada part kelakar kan. gelak ah apa lagi. yang tak boleh blah nya kalau aku gelak mesti 'ter'serentak dengan eera. dia pun centu. lepastu mula lah pandang sama sendiri *lepastu gelaklagi kuat kot haha okay tak tahu dah kenapa dengan aku. then aku terpaksa keluar awal. sedihh woo tak dapat tengok ending dia canne :"(  takpee nanti part2 aku nak tengok sampai habis. tau tau eera? okay SUMPAH kata memang happy gilaaaa lah dapat jumpa dorang walau pun sekejap. TERIMA KASIH korang sebab selalu buat aku senyum :*