Wednesday 14 December 2011

NUR SHAHEERA BINTI MOHD AZMAN :')

okay tengok tengok. err comel kan kan? yea aku tahu itu. okay nak cerita sikik lah kan. dia ni besties aku kat sekolah tu, tahh tak tahu macam mana boleh tetiba rapat. kami kalau pegi mana mana mesti berdua.kalau tak mesti orang tanya 'weh kachip kau mana?' yea memang itu soalan nya lah kan. dia baik *cehh ambik hati dia garang *takberapa lah kalau dengan aku. kan sayang? okay dan dia jugak sporting orangnya.pegi balik sekolah memang dengan dia lah senang cite kan. kalau dia tak tunggu aku memang aku taching *kalau rajin dia pujuklah hmm kalau tak rajin tu dia biarkan. ada ke aku pulak pegi pujuk dia? tak patut. dia jugak selalu 'men'sibukkan diri dia dengan aku.malammalam datang kat aku buat muka seposen dia kalau nak tidur dekat aku *simpati lettew? . heww nasib baik lah katil tu besar weh. kalau tak memang aku kat bawah katil. dia kalau bangun bukan reti nak kejut aku dulu *okay tu memang hobby dia lah selalu dia dah siap mandi pakai baju semua baru dia kejutkan. aku pun bangun tengok jam dah lambat #redha jela kan. okay dia memang sama otak je dengan aku. semua aku buat memang dia boleh masuk. and untuk pengetahuan korang dia stalker terbaik aku lahkan #soryy raa ;D  walau pun kitorang baru kenal tahun nie. aku rasa dah macam beribu tahun kenal dia. memang aku kata SUPER F***king COOL lah kawan dengan dia! #untunggla aku kan eera *pasanjap raa raa ? aku sayang kau tahu? kau jangan lupa aku k? pleasee :'( okay aku tak tipu SUMPAH cakap rinduu gila gila dekat kau raa. tahun depan please jadi macam tahun nie. boleh kan? thanks gemuk :* AKU SAYANGG KAU SESANGATT