Wednesday 14 December 2011

NUR AIN FARHANA BINTI HAMDAN :)


okay ni AFF @ AIN FARHANA . kenapa panggil AFF? hentah dia yang suruh *kan AFF kan? okay dia budak kelas PK. pandai woo. main main lah kan? okay 1st hari tu memang rapat. lama lama dah berkurang rapatnya. entah tak tahu kenapa *kenapa AFF? aku buat salah eh?okay aku mintak maff tengok je muka nerd macam tu. huihh tapii satu kepala je dengan aku. tapi dia baik sikit lah. *haa perasan lettew AFF xP okay dia antara salah sorang antara kawan bermasalah dalam 5 orang yang kena harituu tuu *kena apa? ada lahh mana boleh kasi tahu dia sungguh sporting. kalau ajak gaduh memang dia nak. memang kami gaduh kasar taritarik rambut semua *padan muka kau xP nak cite ni. kalau nak nyanyi memang aku cari dia dulu. memang fav lagu kalau nyanyi dengan dia lagu ROLLING IN THE DEEP tak pun  JAR OF HEART. memang selalu lah buat duet dengan dia. sampai budak dorm pun dah hafal lagu tu dari awal sampai akhir tahu? haihhh memang gila lah. haritu malam malam slalu jugak tidur mensibuk tepi aku. tapi ... okay lah weh weh kau jaga diri k AFF aku sayang kau sesangat. tahun depan kawan dengan aku tau tau ;D *soryy farah pinjam kachip kejap xP nanti SPM kita study sesama k. bye :* *muah siket*